Η μοτοπορεία της Παρασκευής ήταν μία απάντηση στις σπασμωδικές κινήσεις που επιχειρούν το τελευταίο διάστημα διάφορες ομάδες αναρχικών από όλη την Αττική ώστε να παρεισφρήσουν με κάποιο τρόπο στην εθνικιστική γειτονιά του Ν.Ηρακλείου. Κυρίως με τακτικές φαντασμάτων και μπογιατζήδων αναλώνονται σε κάποιους βανδαλισμούς τοίχων. Αγαπημένη τους ώρα είναι τα ξημερώματα, αλλά εμείς όμως,όπως θα έχετε καταλάβει αγαπάμε όλες τις ώρες της ημέρας. Στην γειτονιά που δολοφονήθηκαν άνανδρα ο Γ. Φουντούλης και ο Μ.Καπελώνης δεν έχετε θέση και δεν χωράτε.
υ.γ Νέο Ηράκλειο πόλη καθαρή από αναρχικούς!






