Πανο αλληλεγγύης προς τον Σερβικό λαο

Την 1η Νοεμβρίου του 2024, η κατάρρευση οροφής στο σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σάντ της Σερβίας οδήγησε στο θάνατο 15 ανθρώπων και σοβαρό τραυματισμό άλλων 2.

Στο ίδιο έργο θεατές όπως και στην χώρα μας, αφού βέβαια στην εν λόγω περίπτωση ο Υπουργός Μεταφορών παραιτήθηκε, δήλωσε εκ των υστέρων πως δεν έχει ουδεμία ευθύνη για το δυστύχημα, αποδεικνύοντας περίτρανα άλλη μια φορά πως το φιλελεύθερο κράτος δεν νοιάζεται για την ασφάλεια του πολίτη πάρα μόνο για την πανάκεια της ανάπτυξης με κάθε κόστος, ακόμα και αν αυτό θα πληρωθεί με αίμα του λαού.

Ο σερβικός λαός, με πρωτεργάτες εθνικιστές και φοιτητές βγήκε στους δρόμους απαιτώντας δικαιοσύνη απέναντι σε ένα κράτος του οποίου οι πολιτικές οδηγούν το έθνος του στο μαρασμό.

Εμείς ως Έλληνες εθνικιστές εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον Σερβικό λαό και στους συναγωνιστές που δίνουν καθημερινές μάχες ώστε αυτό το κρατικό έγκλημα να μην μείνει ατιμώρητο!

Σχετικά άρθρα

Δράση για τον θανόντα Δ.Κολτσίδα

9/2/25 🇬🇷🏴 📍 Αθήνα Τιμήσαμε την τιμή και την μνήμη του θανόντα συναγωνιστή Δημήτρη Κολτσίδα αναρτώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα. Οι γνήσιοι ιδεολόγοι δεν πεθαίνουν, ΖΟΥΝ και μας ΟΔΗΓΟΥΝ! ΚΟΛΤΣΙΔΑ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ!

28/1/23 Μνημόσυνο στη μνήμη του Νίκου Ντερτιλή.

Συναγωνιστές της Αυτόνομης εθνικιστικής νεολαίας πραγματοποίησαν μνημόσυνο στη μνήμη του Νίκου Ντερτιλή. Ένας άνθρωπος ο οποίος ήταν μαχητής και εθνικιστής μέχρι και την ύστατη στιγμή. Ενας άνθρωπος ο οποίος δεν αποδέχτηκε ούτε δευτερόλεπτο την Γ’ Ελληνική Δημοκρατία και προτίμησε να μείνει μέχρι θανάτου πίσω από τα κελιά τις τιμής, παρά να επιλέξει την χάρη των […]