Την Κυριακή 19 Μαϊου, ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, συναγωνιστές από τα δυτικά προάστια προχώρησαν σε ενημερωτική εξόρμηση σε περιοχές όπως το Καματερό, Άγιοι Ανάργυροι και η Ανάκασα. Ο ΠΟΝΤΟΣ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΓΗ! ΕΔΩ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΙΛΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΖΟΥΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ!
Το απόγευμα 13/11/22 συναγωνιστές από την περιοχή του Κολωνού προχώρησαν σε σβησιματική αντιφασιστικών και ανθελληνικών συνθημάτων προηγούμενων ημερών. Πετάχτηκαν τρικάκια και έγινε ανάρτηση πανό.